مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-21سياسي

آیت الله رییسی فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را تبریک گفت


رییس جمهور در پیام های جداگانه به نخست وزیر و رییس جمهور ارمنستان با تبریک فرارسیدن روزملی این کشور، اظهارداشت: معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست اندرکاران دو کشور می توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیام های جداگانه به نخست وزیر و رییس جمهور ارمنستان با تبریک فرارسیدن روزملی این کشور، اظهارداشت: معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست اندرکاران دو کشور می توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

متن پیام آیت الله سید ابراهیم رییسی به نخست وزیر ارمنستان به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می گویم.

مایه خرسندی است که در سال های گذشته روابط متقابلا مفید دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در مسیر پیشرفت قرار داشته و به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته است.

با این حال ظرفیت های فراوان دو کشور به علاوه شرایط جدید منطقه ای و جهانی، تعمیق بیش از پیش رابط فیمابین را اهمیت بخشیده و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را تبریک گفت

آیت الله رییسی فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را تبریک گفت