مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21سياسي

83 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین در فارس آزاد خواهند شد


رییس ستاد برگزای نماز جمعه شیراز گفت:83 زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس با بدهی افزون بر 4 میلیارد تومان در روز ولادت پیامبر مهربانی ها آزاد خواهند شد.

- ، احمد فخارزاده گفت: این ستاد با استفاده از ظرفیت ستاد دیه، خیران و کمک های مردمی، 83 زندانی جرایم غیرعمد در استان فارس با بدهی افزون بر 4 میلیارد تومان در روز ولادت پیامبر مهربانی ها آزاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمازجمعه رسانه ای مهم برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسئولان است و صرفاً بعد سیاسی ندارد، افزود: نباید نماز جمعه را تنها یک سنت عبادی تلقی کرد، بلکه دارای ابعاد سیاسی، عبادی، اجتماعی و فرهنگی است.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز خواستار تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز جمعه از سوی رسانه ها شد و افزود: رسانه ها هم با بعد اجتماعی و مطالبه گری از دستگاه ها باید در این راستا اثر گذار باشند.

او گفت: ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز در بعد اجتماعی با برگزاری 8 رزمایش و هزینه 4 میلیارد تومانی توانسته در تأمین مایحتاج اقشار محروم در سطح این شهر ورود کند.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز، از تشکیل مجمع خیرین ستاد نماز جمعه در شهرستان شیراز خبر داد و هدف از تشکیل آن را استفاده از ظرفیت پنهان لایه های خیران در سطح شهر از جمله پزشکان، باغداران نمونه و سرمایه گذاران عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین در فارس آزاد خواهند شد

83 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین در فارس آزاد خواهند شد