مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21سياسي

برگزاری 14 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کردستان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری 14 برنامه و فعالیت شاخص همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با مشارکت و حضور هنرمندان در این استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری 14 برنامه و فعالیت شاخص همزمان با ایام هفته دفاع مقدس با مشارکت و حضور هنرمندان در این استان خبر داد.

امین مرادی در گفت وگویی خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم خطه خون رنگ کردستان، اظهار کرد: دفاع مقدس سند هویت و شناسنامه اصیل انقلاب اسلامی ایران است و ملت ما در این هشت سال با ایثار و رشادت مثال زدنی ثابت کرد که در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده و لحظه ای از این مسیر کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز هم بعد از گذشت چهار دهه ما همچنان از آثار و برکات دفاع مقدس بهره مند هستیم، ایمان، ایثار، رشادت، دلیرمردی و از خودگذشتگی، جهادی عمل کردن و .

از جمله مهمترین پیام ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که همچنان در سایه این مهم می توانیم با عزت و اقتدار از نظام اسلامی و دستاوردهای آن در تمامی صحنه ها دفاع کنیم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر پاسداشت هفته دفاع مقدس و ایثارگری های همه ملت ایران به ویژه رزمندگان و خانواده های آن ها، گفت: تقارن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 14 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کردستان

برگزاری 14 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کردستان