مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-21اقتصادي

افزایش جمعیت زنان سالمند سرپرست خانوار در روستاهای گیلان


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: گیلان از استان های سالمند کشور محسوب می شود و جمعیت زنان سرپرست خانوار روستایی رو به افزایش است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: گیلان از استان های سالمند کشور محسوب می شود و جمعیت زنان سرپرست خانوار روستایی رو به افزایش است.

سیامک حیدری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه 26 درصد از جمعیت کل کشور را روستاها تشکیل می دهند و این نسبت در استان گیلان، 36 درصد از جمعیت کلی را شامل می شود، اظهار کرد: برنامه ریزی و سیاستگذاری در حوزه روستایی یکی از مهمترین اهداف کارگروه پدافند در حوزه فرهنگی است که زمینه را برای شناخت آسیب های متعدد در ابعاد مختلف (اجتماعی، فرهنگی و.

) توسط دستگاه های متولی امر فراهم می سازد.

وی افزود: جمعیت استان به سمت جمعیت سالمندی حرکت می کند و در روستاها به واسطه مهاجرت نیز زمینه را برای سالمندی هر چه بیشتر روستاها و همچنین افزایش زنان سرپرست خانوار فراهم آورده است که این امر ضرورت و اهمیت برنامه ریزی های عملیاتی و ارائه راهکارهای اساسی توسط متولیان امر را دو چندان کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: برخی از جمعیت زنان سرپرست خانوار را زنانی تشکیل می دهند که همسران خود را به واسطه سالمندی از دست دادند و بخشی دیگری نیز زنانی هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت زنان سالمند سرپرست خانوار در روستاهای گیلان

افزایش جمعیت زنان سالمند سرپرست خانوار در روستاهای گیلان