مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-21سياسي

بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده زلزله قوچان در انتظار مصوبه هیئت دولت


سرپرست معاونت بازسازی بنیاد مسکن کشور گفت: واحدهای روستایی آسیب دیده از زلزله هفته گذشته قوچان ارزیابی شده و بنیاد مسکن در حال آماده سازی مصوبه مربوطه برای بازسازی و نوسازی این واحدها است تا در اولین جلسه هیئت وزیران مصوبه مربوطه اخذ و کار بازسازی شروع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مهدی جودی صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای روستایی آسیب دیده از زلزله 5/2 ریشتری 22 شهریورماه قوچان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شدت زلزله و عمق کمی که داشت شاید تصور این بود تلفات زیادی به بار بیاید اما خوشبختانه در زلزله قوچان هیچ تلفات جانی رخ نداد.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر اینکه در این حادثه برخی خانه های خشت و گلی و منازلی که مصالح درستی در آن استفاده نشده بود دچار آسیب شدند، گفت: بنیاد مسکن تمام واحدها را مورد ارزیابی قرارداد و پرونده ها نیز تشکیل شده است که با همکاری مسؤولان استانی مصوبه ای در حال آماده سازی بوده تا در اولین جلسه هیئت وزیران تأییدیه مصوبه مربوطه اخذ شود.

وی ادامه داد: کار بازسازی به صورت عملی و استفاده از منابع داخلی و اعتبارات تسهیلات بهسازی مسکن روستایی شروع شده اما مصوبه هیئت دولت می تواند سرعت کار را بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده زلزله قوچان در انتظار مصوبه هیئت دولت

بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده زلزله قوچان در انتظار مصوبه هیئت دولت