مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-21فرهنگي

شرکت هفت هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: تاکنون هفت هزار نفر در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از استان اردبیل شرکت کردند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: تاکنون هفت هزار نفر در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از استان اردبیل شرکت کردند.

پروانه رضاقلیزاده 30 شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره همچون سال گذشته به صورت مجازی برگزار می شود تا علاقمندان به راحتی و با مطالعه منابع مورد نیاز بتوانند در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی، هنری رضوی در رشته های نقاشی، داستان نویسی، قصه خوانی و کتابخوانی برگزار می شود که امسال سعی داریم تا با مشارکت بیشتر اهالی استان اردبیل بتوانیم در این رویداد فرهنگی بدرخشیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: منابع جشنواره به صورت پی.

دی.

اف در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا با مطالعه این منابع به سئوالات ارائه شده پاسخ داده شده تا در ماه های آینده برگزیدگان جشنواره یازدهم کتابخوانی رضوی معرفی شوند.

رضاقلیزاده افزود: سال گذشته بیش از 21 هزار نفر از استان اردبیل در جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داشتند که امسال نیز تاکنون هفت هزار نفر در این رویداد شرکت کردند و علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هفت هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی

شرکت هفت هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی