مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-21سياسي

نارضایتی دادستان از عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر همدان


همدان_دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان گفت: از اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان راضی نیستم.

- ، حسن خانجانی موقر صبح امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: در حالی که نیروی انتظامی دست به جمع آوری معتادین متجاهر می زند، اما در طرف مقابل دستگاه های متولی مکانی برای نگه داری اینان تعریف نکرده است.

وی با بیان اینکه پلیس با اقتدار و قوی مورد انتظار مردم است، چراکه آنان برقرارکنندگان امنیت هستند و در این عرصه نقش بزرگی بر عهده دارند، ادامه داد: در مجموع همدان، استانی امن و آرامی است، با این وجود اگر نخواهیم با اقتدار و فعالانه در عرصه های مبارزه با اوباش وارد شویم، همین امنیت دچار خدشه می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با اشاره به اینکه افزایش سرقت ها در استان و وجود قاچاقچیان مواد مخدر در برخی مقاطع زمانی مردم را نگران کرده است، افزود: اینجا است که می طلبد نیروی انتظامی در برقراری و توسعه امنیت نقش ارزشمند خود را بیش از پیش ایفا کند.

نیروی انتظامی در صحنه برخورد قاطع با اراذل و اوباش داشته باشد خانجانی موقر با تاکید بر اینکه طبق مواد قانونی دستگاه قضایی از نیروی انتظامی قاطعانه حمایت می کند، تصریح کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی دادستان از عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر همدان

نارضایتی دادستان از عملکرد شورای مبارزه با مواد مخدر همدان