مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21سياسي

کنگره سه هزار شهید فرصتی برای همدلی و همکاری


جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: کنگره فرصتی برای همدلی و همکاری مردم است و تجلی همدلی مسوولین برای بزرگداشت شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز سردار قدرت الله کریمیان در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان ایلام گفت: امسال باید منتظر رویداد بزرگ فرهنگی کنگره سه هزار شهید باشیم و تلاش کنیم تا نقش بی بدیل استان ایلام را برجسته کنیم.

  وی با بیان اینکه باید فضاسازی هایی انجام بگیرد تا کار بزرگ رزمندگان به درستی به همه نشان داده شود افزود: کنگره ملی شهدا متعلق به همه ی اقشار و شهدا است؛ همه ی ما مدیون دفاع مقدس با نقش آفرینی شهدا هستیم.

  جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: ما استمداد طلب میکنیم تا همه متولیان امر ما را کمک کنند تا بتوانیم به نحو احسن کنگره را برگزار کنیم این کنگره فرصتی برای همدلی و همکاری مردم است و تجلی همدلی مسوولین برای بزرگداشت شهدا است.

وی ادامه داد: تا قبل از چهارم آذر ماه اجلاسیه های متعدادی برگزار می کنیم با هدف آنکه بتوانیم تمام عرصه های در دفاع مقدس را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم و نقش کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند به درستی به همگان منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سه هزار شهید فرصتی برای همدلی و همکاری

کنگره سه هزار شهید فرصتی برای همدلی و همکاری