مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-21سياسي

مخالفت گروه های فلسطینی با تصمیم عباس برای برگزاری انتخابات محلی


در پی تصمیم رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای لغو انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاستی، برخی گروه های فلسطینی با برگزاری انتخابات محلی در کرانه باختری و غزه مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین بر مخالفت با انتخابات محلی با وجود لغو انتخابات مجلس قانونگذاری تأکید کرد.

وی خواستار برگزاری انتخابات فراگیر برای سروسامان دادن به صحنه داخلی فلسطین شد و گفت: بایستی انتخابات به عنوان مقدمه ای برای برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و شورای ملی برگزار شود به شرط آنکه توافق ملی و فراگیر در اراضی اشغالی وجود داشته باشد .

همچنین جنبش مقاومت مردمی فلسطین بر مخالفت کامل با تصمیم تشکیلات خودگردان برای تعیین زمان جهت برگزاری انتخابات محلی فلسطین و هر گونه اقدامات یکجانبه ای که به تشدید دودستگی ها در فلسطین منجر می شود، تأکید کرد.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: تعیین زمان برای انتخابات محلی در اواخر سال جاری میلادی با تصمیم یکجانبه رام الله، شورش علیه توافقنامه ملی و زیرپا گذاشتن تمامی تلاش های مربوط به تحقق ، جنبش المجاهدین فلسطین نیز مخالفت خود با تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص برگزاری انتخابات شورای شهر را اعلام و بر ضرورت توافق ملی درباره مسائل ملی و انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت گروه های فلسطینی با تصمیم عباس برای برگزاری انتخابات محلی

مخالفت گروه های فلسطینی با تصمیم عباس برای برگزاری انتخابات محلی