مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-21حوادث

دستگیری زن موادفروش مجهز به قمه و شوکر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک زن سابقه دار در حوزه توزیع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب تهران پرونده ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در محله ای در جنوب پایتخت است و به همین منظور ماموران در بررسی های بیشتر و دقیق تر منزل وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف 14 کیلو و 270 گرم ماده مخدر تریاک، 17 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر، 2 قبضه قمه، یک دستگاه شوکر و مقادیری آلات و ادوات فروش و مصرف مواد مخدر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تاکید کرد: این زن موادفروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در جنوب پایتخت است، پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن موادفروش مجهز به قمه و شوکر

دستگیری زن موادفروش مجهز به قمه و شوکر