مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-21سياسي

به روزرسانی نظام حکمرانی ملی آب در نشست مشترک پدافند غیرعامل و وزارت نیرو


در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر نیرو بر اهمیت به روزرسانی نظام حکمرانی ملی آب و لزوم تدوین طرح های مدیریت اضطراری برای استمرار خدمات حیاتی تاکید شد.

- در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر نیرو بر اهمیت به روزرسانی نظام حکمرانی ملی آب و لزوم تدوین طرح های مدیریت اضطراری برای استمرار خدمات حیاتی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات عمده انجام شده در موضوع پدافند غیرعامل در بخش های آب و برق به تبیین نقش و اهمیت پدافند غیرعامل در این حوزه پرداخت و اظهار کرد: وزارت نیرو متولی بخشی از زیرساختهای حساس، حیاتی و مهم کشور است که ارتباط مستقیمی با خدمت رسانی به مردم دارد و از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

وی مهمترین اهداف پدافند غیرعامل در بخش انرژی را ارتقای تاب آوری و تضمین تداوم خدمت رسانی در زمان تهدیدات و بحرانها برشمرد و افزود: زیرساخت هایی که خدماتی حیاتی به مردم را ارائه می کنند باید تحت هر شرایطی این خدمت رسانی را به شکل مطلوب و مستمر ارائه کنند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر ضرورت پیش بینی تامین گاز برای نیروگاه ها در فصل زمستان و حل تعارض بین دستگاهی در کارکرد نیروگاها با سوخت مایع، ادامه داد: تامین سوخت نیروگاه ها به ویژه در فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روزرسانی نظام حکمرانی ملی آب در نشست مشترک پدافند غیرعامل و وزارت نیرو

به روزرسانی نظام حکمرانی ملی آب در نشست مشترک پدافند غیرعامل و وزارت نیرو