مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-21ورزشي

جلسه دولت و فیفا برای حل مشکل فدراسیون فوتبال/ مجلس کوتاه می آید؟


از ضرب الاجل یک ساله فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای اصلاح ماهیت این فدراسیون حدود سه ماه باقی مانده است و هنوز ماهیت مستقل و غیردولتی و غیرانتفاعی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

- از ضرب الاجل یک ساله فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای اصلاح ماهیت این فدراسیون حدود سه ماه باقی مانده است و هنوز ماهیت مستقل و غیردولتی و غیرانتفاعی به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای رفع دغدغه فیفا در ارتباط با بند یک، ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال، مربوط به ماهیت فدراسیون فوتبال می شود که پس از اصلاحات سال گذشته روی موارد مختلف این اساسنامه، فیفا یکسال به فدراسیون فوتبال ایران فرصت داد تا موانع دولتی بر سر تصویب ماهیت غیرانتفاعی و غیردولتی این فدراسیون را مرتفع کند و در عوض فیفا اجازه داد انتخابات این فدراسیون در اسفند 1399 برگزار شود.

با وجود گذشت حدود 9 ماه از تصویب اساسنامه و حدود 6 ماه از روی کار آمدن مدیری جدید فدراسیون فوتبال، هنوز اختلاف های فیفا و دولت ایران مرتفع نشده است و ظاهرا در آخرین گام، باید غیرانتفاعی و غیردولتی بودن این فدراسیون به تصویب نمایندگان مجلس و شورای نگهبان برسد که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه دولت و فیفا برای حل مشکل فدراسیون فوتبال/ مجلس کوتاه می آید؟

جلسه دولت و فیفا برای حل مشکل فدراسیون فوتبال/ مجلس کوتاه می آید؟