مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21فرهنگي

شتاب زدگی یکی از دلایل سطحی بودن گرافیک است/ خلاقیت از روی کاغذ شروع می شود


گرافیست برجسته کشور در کارگاه سه روزه خلق پوستر که به همت حوزه هنری برگزار شده است، گفت: یکی از دلایل سطحی بودن هنر گرافیک، شتاب زدگی و آموختن هنرهای بسیار است.

- ایسنا/ایلام گرافیست برجسته کشور در کارگاه سه روزه خلق پوستر که به همت حوزه هنری برگزار شده است، گفت: یکی از دلایل سطحی بودن هنر گرافیک، شتاب زدگی و آموختن هنرهای بسیار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجتبی مجلسی در این کارگاه در مورد هنر گرافیک دیزاین اظهار کرد: اگر امروز می بینیم که هنر گرافیک سطحی شده به خاطر سطحی شدن و به عمق نرفتن هنرمندان امروز است که به خاطر شتاب انگیز بودن زندگی امروزی، از هر هنری یک چیزی آموخته اند و تبدیل به اقیانوسهای کم عمقی شده اند که محتواهایی که تولید می کنند سطحی است.

این گرافیست با تاکید بر این که فرآیند تولید تصویر در گرافیک دیزاین با دیگر رشته های هنری متفاوت است، عنوان کرد: نمی توان از ایده پردازی، اجرا و سایر مراحل هنر دیگر برای تولید اثر در رشته دیگر استفاده کرد.

وی سپس به توضیح تفاوت های هنرمندان نسل کنونی با نسل پیشین پرداخت و گفت: یک انسان معاصر در طول یک روز به اندازه طول عمر یک انسان قرن 18 اطلاعات دریافت می کند و آنقدر تصویر می بیند که ذهنش به دو قسمت خودآگاه و ناخودآگاه تقسیم می شود لذا کار هنرمند گرافیست امروز نسبت به نسل های گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب زدگی یکی از دلایل سطحی بودن گرافیک است/ خلاقیت از روی کاغذ شروع می شود

شتاب زدگی یکی از دلایل سطحی بودن گرافیک است/ خلاقیت از روی کاغذ شروع می شود