مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21اقتصادي

بانک مرکزی: 4500 دستگاه پز خارج از کشور را مسدود کردیم


در حوزه دستگاه های پز نیاز اطلاعاتی از سازمان های دیگر اما این خواسته برآورده نشده است که البته با استفاده از رویکرد هوشمندسازی تراکنش های مشکوک دستگاه های پز را شناسایی کردیم.

- معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اشاره به تعداد پوزهای خارج از کشور و انسداد آنها گفت: سامانه ای در بانک مرکزی فعال است که تمام دستگاه های پوز را رصد می کند و اطلاعات تک به تک این دستگاه های پوز را در اختیار داریم.

اواخر سال 8 هزار و 500 دستگاه و پایانه مشکوک را شناسایی کردیم که برای 4 هزار و 500 دستگاه به اطمینان رسیدیم و این میزان پوز قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهران محرمیان در نشست خبری با موضوع اقدامات بانک مرکزی در راستای مقابله با درگاه های قمار و شرط بندی اظهار داشت: 20 هزار حکم قضایی برای حساب ها و کارت های اجاره ای مرتبط با سایت های قمار صادر شده و به همین تعداد کارت و حساب مسدود شده است.

وی درباره شناسایی دستگاه های پز در خارج از کشور که تراکنش مشکوک دارند و در اختیار سایت های قمار قرار گرفته اند، گفت: قبل از سال 98 که اقدامات گسترده بانک مرکزی در حوزه مبارزه با سایت های قمار و این جریان آغاز شود، دغدغه ما همین دستگاه های پز خارج از کشور بود.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی تاکید کرد: در حوزه دستگاه های پز نیاز اطلاعاتی از سازمان های دیگر اما این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی: 4500 دستگاه پز خارج از کشور را مسدود کردیم

بانک مرکزی: 4500 دستگاه پز خارج از کشور را مسدود کردیم