مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21اقتصادي

دولت نباید از پول بی پشتوانه در طرح تامین یک میلیون مسکن استفاده کند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس نسبت به استفاده از پول بی پشتوانه در طرح تامین یک میلیون مسکن در کشور هشدار داد و عنوان کرد: به هیچ عنوان دولت نباید برای تامین مسکن مورد نیاز کشور از پول بدون پشتوانه استفاده کند و لازم است حتما منابع تامین .

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس نسبت به استفاده از پول بی پشتوانه در طرح تامین یک میلیون مسکن در کشور هشدار داد و عنوان کرد: به هیچ عنوان دولت نباید برای تامین مسکن مورد نیاز کشور از پول بدون پشتوانه استفاده کند و لازم است حتما منابع تامین این اعتبار به صورت شفاف و مشخص اعلام شود.

محمدصالح جوکار در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان یزد با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایفی که دولت ها برعهده دارند، ساخت مسکن برای شهروندان به ویژه جوانان است، اظهار کرد: متاسفانه در طول فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم دولت در ارتباط با ایجاد مسکن برای مردم کوتاهی به عمل آورد.

وی تصریح کرد: این کوتاهی سبب شد که در کشور با مشکل جدی کمبود مسکن مواجه شویم و در کنار آن، فعالیت سودجویان و دلالان حوزه مسکن و نبود نظارت دقیق، زمینه افزایش چندصد درصدی خرید و فروش مسکن و همچنین اجاره بها را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نباید از پول بی پشتوانه در طرح تامین یک میلیون مسکن استفاده کند

دولت نباید از پول بی پشتوانه در طرح تامین یک میلیون مسکن استفاده کند