مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-21اقتصادي

اکسپو 2020 دبی ؛ هر آنچه باید بدانید


اکسپو 2020 دبی بزرگترین نمایشگاه جهان که از نظر شکوه شانه به شانه المپیک می ساید مهرماه امسال در شیخ نشین دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود و این رویداد فرصتی کم نظیر برای ایرانیان از تجار گرفته تا فعالان حوزه فناوری و اهالی گردشگری ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکاماپرس، امسال قاره آسیا میزبان دو رویداد بسیار باشکوه بین المللی، رقابت های المپیک 2020 توکیو در شرق آسیا و کاماپرس مراجعه کنید.

این سایت هر روز آخرین اخبار این رویداد جهانی را منتشر می کند.

اکسپو یک نمایشگاه و به بیان دقیق تر بزرگ ترین نمایشگاه فناوری محور در جهان است که هر 5 سال یک بار برگزار می شود با این حال فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری و علاقه مندان این حوزه تنها کسانی نیستند که می توانند از این نمایشگاه منتفع شوند چرا که اکسپو رویدادی با جنبه های مختلف است و تجار، تولیدکنندگان و اهالی گردشگری نیز می توانند با حضور در این نمایشگاه به علایق و هر آنچه در پی آن هستند، دست یابند.

اکسپو 2020 دبی ؛ نمایشگاهی طولانی تر از تمام نمایشگاه ها یکی از تفاوت های مهم این نمایشگاه با دیگر رویدادهای جهان این است که هیچ رویدادی با ابعادی که اکسپو دبی از آن برخوردار است به صورت طولانی مدت استمرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسپو 2020 دبی ؛ هر آنچه باید بدانید

اکسپو 2020 دبی ؛ هر آنچه باید بدانید