مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21سياسي

لزوم ایجاد شبکه ای از جوانان مؤمن انقلابی برای حل مشکلات/ بیم و امیدهای جوانگرایی


لزوم ایجاد شبکه ای از جوانان مؤمن انقلابی که گرد هم جمع شوند و برای حل مسائل کشور تلاش کنند و با اقدام خود مشکلات را مرتفع سازند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، روح الله نجابت نماینده یازدهمین دوره دانشجویی گفت: در سال های اخیر رهبر حکیم انقلاب بارها به موضوع جوان گرایی و به کارگیری جوان مؤمن انقلابی در مسئولیت ها کشور پرداخته اند.

مسئلهٔ مهم در این مقوله نحوه عمل کردن به این راهبرد و اجرایی کردن نظر ایشان است.

وی افزود: منظور از نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی در بیانات متعدد رهبری مشخص و واضح است اما نکته این است که جوان مؤمن باید شور و انرژی خود را توأم با نگاه انقلابی و عمل جهادی در اجرای مسئولیت ها به پیش برد و اجازه ندهیم این شور و انرژی از این مسیر به ویژه به واسطه اغوای دشمن انحراف پیدا کند.

نجابت یادآور شد: دشمن ما هم برای تخریب کشور و برای به زانو درآوردن انقلاب، به مسئله جوان اهمّیّت می دهد، هم نقش جوان را می داند.

همه به این توجّه داشته باشند که آن ها هم روی جوان ما کار می کنند، آن ها هم سعی می کنند که از جوان ما سوءاستفاده کنند، آن ها هم همه این را دنبال می کنند و برای این برنامه ریزی می کنند؛ همه به این توجّه داشته باشند و مراقب باشند که به سربازگیری دشمن از جامعه ی جوان کشور کمک نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد شبکه ای از جوانان مؤمن انقلابی برای حل مشکلات/ بیم و امیدهای جوانگرایی

لزوم ایجاد شبکه ای از جوانان مؤمن انقلابی برای حل مشکلات/ بیم و امیدهای جوانگرایی