مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21اجتماعي

بهترین روش آموزش در دوران کرونا کدام است؟


یک مشاور تحصیلی بهترین روش آموزشی برای بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را روش تلفیقی از آموزش حضوری و غیرحضوری عنوان کرد.

- ایسنا/کرمانشاه یک مشاور تحصیلی بهترین روش آموزشی برای بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را روش تلفیقی از آموزش حضوری و غیرحضوری عنوان کرد.

جهانگیر مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه در شرایط کنونی به واسطه احتمال بالای شیوع بیماری کرونا امکان بازگشایی مدارس به شکل کاملا حضوری وجود ندارد، اما آموزش و پرورش می تواند با برنامه ریزی برای حضور دانش آموزان سر کلاس درس حتی به میزان یک روز در هفته هم که شده گام مهمی در جهت آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی بردارد.

این مشاور تحصیلی با اشاره به کارایی بالای آموزش حضوری، تاکید کرد: به جرات می گویم یک ساعت آموزش حضوری شاید به اندازه چندین ساعت آموزش غیرحضوری کارایی داشته باشد، لذا تقسیم دانش آموزان به گروه های کوچک و آموزش حضوری آنها می تواند تا حد زیادی خلاهای آموزش غیرحضوری در روزگار کرونا را جبران کند.

مرادی اضافه کرد: اگر دانش آموزان در قالب گروه های 10 نفره و حتی کمتر فقط یک روز در مدرسه حاضر شده و بقیه آموزش ها را از طریق غیرحضوری دریافت کنند، یادگیری آنها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین روش آموزش در دوران کرونا کدام است؟

بهترین روش آموزش در دوران کرونا کدام است؟