مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21اجتماعي

کمک های مومنانه در کنار فعالیت های آموزشی مهد قرآن استان تهران


در نیمه اول سال 1400 توضیع بیش از 60 بسته غذایی و ارزاق بین این خانواده ها از سوی مجمع غرب مهد قرآن استان تهران اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پورابراهیمی مسئول مجمع غرب مهد قرآن استان تهران در گزارش عملکرد 6 ماهه نخست سال 1400 این مرکز از تشکیل کلاس های آموزش جامع شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم، تفسیر، تجوید، احکام، اعتقادات و کلاس های فرهنگی جهت 80 نفر از قرآن آموزان مقاطع سنی ابتدایی، راهنمایی و بزرگسالان خبر داد.

به گفته وی کلاس های آموزشی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و غیر حضوری (آنلاین) در طول نیمه اول سال برگزار شده است.

آزمون حفظ قرآن و سایر رشته های آموزشی به صورت آنلاین پس از اتمام دوره ها برگزار شده که گواهینامه قبول شدگان حفظ قرآن از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن صادر شده است.

مجمع غرب مهد قرآن استان تهران علاوه بر فعالیت های آموزشی و فرهنگی با حمایت خیرین، اساتید و مربیان در امر کمک های مؤمنانه به خانواده های کم درآمد و نیازمند، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

همچنین طی نیمه اول سال 1400 توضیع بیش از 60 بسته غذایی و ارزاق بین این خانواده ها و همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید جهت خرید لوازم التحریر کمک نقدی به 51 دانش آموز کم برخوردار بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه در کنار فعالیت های آموزشی مهد قرآن استان تهران

کمک های مومنانه در کنار فعالیت های آموزشی مهد قرآن استان تهران