مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21سياسي

فعالیت های فرهنگی پیوست اجتماعی داشته باشد/جذب روحانی برای روستاهای پرجمعیت


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای روستاهای پرجمعیت باید جذب روحانی داشته باشیم، گفت: فعالیت های فرهنگی باید پیوست اجتماعی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: سعادت انسان به توجه او به نماز و بندگی خداوند گره خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر چه برای نماز تلاش شود، سلامت روحی و معنوی و آرامش دنیوی جامعه بیشتر تأمین می شود، بیان کرد: وظیفه طلبگی و شرعی ایجاب می کند که در راستای اقامه نماز تلاش کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه تبلیغ و ترویج نماز نباید منحصر در انجام مسئولیت اداری در سازمان تبلیغات اسلامی باشد، ادامه داد: در مورد برخی از نمازخانه های بین راهی و اداری باید بررسی کنیم که امکانات و وضعیت مناسبی داشته باشد.

وی گفت: باید وضعیت مساجد و نمازخانه های داخل شهر را نیز رصد کنیم و مشاوره بدهیم که برای جذب بیشتر جوانان به مسجد باید چه اقدامی انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره طرح مسجد محله محور و محله مسجد محور و امام محله و مهرواره اوج اظهار کرد: تمام فعالیت های فرهنگی ما در خراسان جنوبی باید پیوست اجتماعی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی پیوست اجتماعی داشته باشد/جذب روحانی برای روستاهای پرجمعیت

فعالیت های فرهنگی پیوست اجتماعی داشته باشد/جذب روحانی برای روستاهای پرجمعیت