مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-21اقتصادي

افزایش 67 درصدی یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 77 میلیارد تومان بابت کمک معیشت به حساب 28 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شده است.

- ایسنا/البرز معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 77 میلیارد تومان بابت کمک معیشت به حساب 28 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شده است.

ابوالفضل فلاح قنبری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش 67 درصدی کمک معیشت و یارانه خانوارهای تحت حمایت این نهاد افزود: خانوارهای مددجو یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره 900 هزار تومان و خانوارهای پنج نفره یک میلیون و 100 هزار تومان دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان این نهاد است بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 77 میلیارد تومان بابت کمک معیشت به حساب 28 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز واریز شده است.

فلاح قنبری با اشاره به کمک های خیران برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف این نهاد یادآور شد: مددجویان دارای یتیم و فرزندان خانوارهایی که سرپرست آن ها به دلیل ناتوانی جسمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 67 درصدی یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد

افزایش 67 درصدی یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد