مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-21اقتصادي

ملایر، میزبان معاون وزیر جهاد کشاورزی


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در ملایر خبرداد و گفت: فردا چهارشنبه 31 شهریور ملایر میزبان معاون وزیر جهادکشاورزی خواهد بود.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر از حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در ملایر خبرداد و گفت: فردا چهارشنبه 31 شهریور ملایر میزبان معاون وزیر جهادکشاورزی خواهد بود.

مهدی میرباقری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری جلسه بررسی مشکلات موجود در حوزه تولید انگور و باغات و تاکستان ها در محل فرمانداری ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و بازدید میدانی از تاکستان های درّه جوزان از جمله برنامه های سفر معاون وزیر کشاورزی به ملایر است.

وی افزود: بررسی مباحث و مشکلات موجود در زمینه طرح فراز و قیمت گذاری و صادرات کشمش تیزابی، مشکلات موجود در بحث طرح های اصلاح باغات شامل طرح فراز و سرشاخه کاری درختان گردو و بادام و رایزنی در خصوص تأمین اعتبارات لازم در این زمینه در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به وجود 11 هزار هکتار باغات انگور در سطح شهرستان ملایر، تصریح کرد: تلاش می کنیم در این سفر ضمن معرفی پتانسیل های شهر جهانی انگور ، در زمینه راه اندازی صنایع تبدیلی مرتبط و جذب سرمایه گذار، تصمیمات ضروری اتخاذ شود و اقدامات راهبردی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر، میزبان معاون وزیر جهاد کشاورزی

ملایر، میزبان معاون وزیر جهاد کشاورزی