مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21سياسي

برنامه های فرهنگی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی تشریح شد


جواد ایرجی، معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگویی برنامه های فرهنگی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی معاونت فرهنگی مجمع تقریب را تشریح کرد.

- جواد ایرجی، معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگویی برنامه های فرهنگی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی معاونت فرهنگی مجمع تقریب را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: یکی از برنامه های سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، برگزاری مسابقه عکس وحدت، به عنوان یک برنامه جانبی در حوزه فرهنگ عمومی جهت اشاعه مفاهیم تقریب و وحدت اسلامی است و جامعه هدف این مسابقه مخاطبان عام و علاقه مندان و هنرمندان در اقصی نقاط جهان اسلام هستند.

وی افزود: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی مجمع تقریب، برگزاری سلسله نشست های گفتگو محور به منظور تبیین علمی موضوعات کنفرانس تحت عنوان امت همدل است که با حضور استادان حوزه و دانشگاه برگزار شده و تا کنفرانس وحدت هر سه شنبه این سلسله نشست ها ادامه خواهد داشت.

این نشست ها فرصت بسیار مناسبی است که ما در جامعه علمی کشور بین صاحب نظران دانشگاهی و حوزوی مفاهیم تقریبی، عناوین و محورهای کنفرانس را مورد مطالعه قرار داده و نقد و بررسی کنیم و از ظرفیت ارزشمندی که در دانشگاه ها و حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی تشریح شد

برنامه های فرهنگی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی تشریح شد