مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-21سياسي

آغاز مرمت بناهای تاریخی روستای «بُنه وار» در شهر لالی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی گفت: با تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار ملی، عملیات مرمت بناهای ارزشمند تاریخی روستای بنه وار آغاز شد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی گفت: با تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار ملی، عملیات مرمت بناهای ارزشمند تاریخی روستای بنه وار آغاز شد.

اردشیر کوهزاد با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های مسؤولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و نماینده مردم شهرستان لالی در مجلس شورای اسلامی و در زمینه حفاظت و صیانت از بافت با ارزش تاریخی ـ فرهنگی روستای بُنه وار، اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال با هدف مشارکت بخش خصوصی در مرمت آثار واجد ارزش ثبت شده در فهرست آثار ملی روستای بنه وار از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شد.

رییس اداره میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی لالی اظهار کرد: بر همین اساس، با خرید مصالح مورد نیاز و با هدف مشارکت بخش خصوصی، آغاز عملیات مرمت بناهای واجد ارزش روستا در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا براساس اعلام میراث فرهنگی خوزستان، او افزود: فرآیند این مشارکت به گونه ای خواهد بود که مصالح مصرفی توسط اداره کل میراث فرهنگی خریداری و در اختیار مالکان ساکن در روستای بنُه وار قرار می گیرد و سپس با نظارت میراث فرهنگی و مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرمت بناهای تاریخی روستای «بُنه وار» در شهر لالی

آغاز مرمت بناهای تاریخی روستای «بُنه وار» در شهر لالی