مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-21اقتصادي

مراقب تورم ساخت یک میلیون مسکن در کشور باشیم


رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه درباره لزوم مدیریت تورمی که ساخت یک میلیون مسکن در کشور ایجاد خواهد کرد، هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه درباره لزوم مدیریت تورمی که ساخت یک میلیون مسکن در کشور ایجاد خواهد کرد، هشدار داد.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ای که دولت سیزدهم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام کرده، افزود: از نظر کمی به احداث این تعداد واحد مسکونی در کشور نیاز داریم.

وی ادامه داد: اگر تعداد افرادی که فاقد مسکن هستند و افراد بدمسکن را با هم در نظر بگیریم، ساخت سالانه یک میلیون مسکن عدد مناسبی است.

رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه به چند نکته مهم درباره ساخت این تعداد مسکن اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین نکته سهمیه ای است که برای هر منطقه در نظر گرفته می شود.

شادفر با بیان اینکه مشخص کردن سهم هر شهرستان، شهر و کلانشهر از این یک میلیون مسکن باید بر اساس آمایش سرزمینی و نیازهای آن منطقه باشد، خاطرنشان کرد: در غیراینصورت در یک منطقه با مازاد و در منطقه دیگر با کمبود مسکن مواجه خواهیم شد.

نکته دیگری که رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه بر آن تاکید کرد لزوم اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی بود و گفت: تجربه ساخت مستقیم مسکن توسط دولت ها هم در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب تورم ساخت یک میلیون مسکن در کشور باشیم

مراقب تورم ساخت یک میلیون مسکن در کشور باشیم