مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-21اقتصادي

انواع دفتر و لوازم التحریر 40 درصد گران شد


رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت انواع دفتر و لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: به دلیل سیاست اشتباه توزیع کتاب در آموزش و پرورش، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت انواع دفتر و لوازم التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: به دلیل سیاست اشتباه توزیع کتاب در آموزش و پرورش، صنف لوازم التحریر طی سه سال گذشته به رکودی عمیق رفته است و تقاضا برای خرید از این صنف کاهش زیادی یافته است.

اکبر چیت ساز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار لوازم التحریر در آستانه مهر ماه، اظهار کرد: اگرچه کرونا طی دو سال گذشته صنوف مختلف را فلج کرده، اما این صنف از سه سال پیش به رکود عمیقی رفته است.

وی با توضیح این موضوع، گفت: دلیل رکود این است که آموزش و پرورش با گرفتن توزیع کتب درسی از صنف لوازم التحریر، این کار را خود در دست گرفت.

رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان با بیان اینکه کتاب و لوازم التحریر لازم و ملزوم یکدیگر هستند، گفت: متاسفانه آموزش و پرورش این صنف را در کشور فلج کرد.

وی افزود: در اصل 44 قانون اساسی ذکر شده دولت باید فعالیت و شرکت های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، اما متاسفانه نه تنها این کار صورت نگرفت، بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع دفتر و لوازم التحریر 40 درصد گران شد

انواع دفتر و لوازم التحریر 40 درصد گران شد