مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-21اقتصادي

عایدی دولت از هزینه تنظیم سند 90 درصد


رییس کانون سردفتران و دفتریاران فارس با بیان اینکه عایدی دولت از هزینه تنظیم سند خودرو در دفاتر اسنادرسمی90 درصد و سهم دفاتر تنها 10 درصد است، - ایسنا/فارس رییس کانون سردفتران و دفتریاران فارس با بیان اینکه عایدی دولت از هزینه تنظیم سند خودرو در دفاتر اسنادرسمی90 درصد و سهم دفاتر تنها 10 درصد است، از تمایل موجود نزد سردفتران برای کاهش هزینه های قانونی نقل و انتقال همه اسناد، به ویژه سند خودرو، گفت.

علی آراد سه شنبه 30 شهریور پیرامون مباحث مطروحه در رابطه با نقل و انتقال سند خودرو و تاکید بر آنکه برگ سبز جایگزین اسناد مبادله شده در دفاتر اسنادرسمی است، گفت: در صلاحیت ذاتی دفاتر در نقل و انتقال اسناد خودرو شکی نیست و بیش از 90 سال دفاتر در این عرصه فعالیت داشته اند.

اعتقاد داریم در تمام موارد باید از قانون دفاع کرد و نگذاشت حقی از مردم ضایع شود.

آراد خاطرنشان کرد: دفاتر اسناد رسمی خواستار تصویب طرحی از سوی مجلس شورای اسلامی هستند که باعث کاهش هزینه مردم در تنظیم سند رسمی خودرو شود و با این طرح قطعا هزینه تنظیم سند رسمی خودرو در دفترخانه کمتر از هزینه صدور برگ سبز در مراکز تعویض پلاک خواهد شد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران فارس گفت: به استناد ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389 و ماده 2 آیین نامه اجرایی آن و بخشنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایدی دولت از هزینه تنظیم سند 90 درصد

عایدی دولت از هزینه تنظیم سند 90 درصد