مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-21بين الملل

اقبال تقریبا برابر رای دهندگان آمریکایی به بایدن و ترامپ در یک نظرسنجی


بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید منتشر شده از سوی پایگاه هیل، جو بایدن و دونالد ترامپ با درصدهای تقریبا برابری مورد ترجیح رای دهندگان آمریکایی هستند.

- بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید منتشر شده از سوی پایگاه هیل، جو بایدن و دونالد ترامپ با درصدهای تقریبا برابری مورد ترجیح رای دهندگان آمریکایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس یک نظرسنجی انجام شده از سوی Harvard CAPS/Harris Poll که منحصرا از سوی پایگاه هیل منتشر شد، 48 درصد پاسخگویان گفتند که دیدگاه مثبتی به دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق دارند و در مقابل 46 درصد نیز گفتند که نظر مثبتی به جو بایدن جانشین او در ریاست جمهوری دارند.

همچنین 49 درصد از پاسخگویان گفتند نظرشان به رییس جمهور فعلی آمریکا منفی است و درصد کمتری معادل 47 درصد دارای نظر منفی نسبت به دونالد ترامپ بودند.

این یافته ها نمایانگر یک تغییر قابل توجه در اقبال رای دهندگان به بایدنی هستند که در اولین ماه های ریاست جمهوری اش همواره بیشتر از ترامپ مورد ترجیح رای دهندگان بود.

چندین بحران از جمله جهش در موارد جدید ابتلای به کووید19 در ماه های اخیر و خروج پرآشوب سربازان آمریکایی از افغانستان تلقی عمومی از بایدن را منفی ساخته است.

51 درصد پاسخگویان حالا می گویند ترامپ رییس جمهوری بهتر از جو بایدن بود، در حالی که 49 درصد اشغال کننده کنونی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال تقریبا برابر رای دهندگان آمریکایی به بایدن و ترامپ در یک نظرسنجی

اقبال تقریبا برابر رای دهندگان آمریکایی به بایدن و ترامپ در یک نظرسنجی