مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-21اقتصادي

تولید آب و برق از گیاهان توسط مخترع قزوینی


در حال حاضر یک استند از گیاهان طراحی کردم که می تواند به صورت روزانه حداقل 50 لیتر آب تولید کند و قابل استفاده در همه استان ها است، - ایسنا/قزوین یک مخترع جوان گفت: در حال حاضر یک استند از گیاهان طراحی کردم که می تواند به صورت روزانه حداقل 50 لیتر آب تولید کند و قابل استفاده در همه استان ها است، همچنین این استندها قابلیت دارند که در پارک ها نصب و از آن ها برای شارژ ماشین برقی و موتوربرقی استفاده شود.

مجتبی آقاجانلو در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: هفت سال است که بر روی ایده تولید برق و آب از گیاهان به صورت همزمان کار می کنم، تحقیقات گسترده ای انجام دادم و هم اکنون این ایده به مرحله عملیاتی و اجرا رسیده است.

وی افزود: خطر کم آبی و کمبود مصرف ذخایر انرژی موجود باعث شد که این فکر در ذهنم ایجاد شود، زمانی که می توانیم از گیاهان زنده، آفتاب دوست، سایه دوست و حتی آپارتمانی؛ آب و برق تولید کنیم چرا باید نگران کمبودهای موجود باشیم و تولید آب و برق با این روش می تواند افزایش پیدا کند.

این مخترع بیان کرد: در حال حاضر یک استند از گیاهان طراحی کردم که می تواند به صورت روزانه حداقل 50 لیتر آب تولید کند و قابل استفاده در همه استان ها است یکی از اهداف من این است که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند، این استند با توجه به کاربری اش قیمت نسبتاً کمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آب و برق از گیاهان توسط مخترع قزوینی

تولید آب و برق از گیاهان توسط مخترع قزوینی