مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-21پزشكي

شرایط واکسیناسیون کرونا در کودکانِ زیر 12 سال


رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره احتمال بروز پیک ششم کرونا، اما و اگرهای واکسیناسیون کودکان، زنان شیرده و باردار، وضعیت شیوع آنفلوآنزا در سال جاری و وضعیت تزریق واکسن آنفلوآنزا و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیام طبرسی درباره احتمال بروز پیک ششم کرونا در کشور، گفت: حتما با کرونا موج های بعدی را خواهیم داشت، اما اینکه این موج ها تبدیل به پیک شده و شدتی که با ویروس دلتا در این سه ماهه مواجه بودیم، اتفاق بیفتد، ان شاءالله دیگر نخواهیم داشت؛ زیرا اولا درصد واکسیناسیون مان دارد به پوشش مناسبی می رسد و امیدواریم تا پایان آبان یا نهایتا اوایل آذر همه مردم ما حداقل یک دز واکسن تزریق کرده باشند.

دوما اینکه تخمین زده می شود 70 درصد از مردم تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.

بنابراین با واکسنی هم که تزریق می شود، دیگر ان شاءالله موج شدید نخواهیم داشت، اما حتما موج های بالا و پایین خواهیم داشت.

پایان موج پنجم تا یک ماه دیگر وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر کاهش تدریجی کرونا را در کشور شاهدیم، گفت: خوشبختانه از دو تا سه هفته قبل کاهش تدریجی در آمار کرونا داشتیم.

امیدواریم تا یکی دو هفته دیگر سرعت این کاهش، بیشتر شود و فکر می کنم تا یک ماه دیگر موج پنجم که یکی از بدترین موج ها از نظر عوارض، مرگ و میر و شدت بیماری بود، به اتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط واکسیناسیون کرونا در کودکانِ زیر 12 سال

شرایط واکسیناسیون کرونا در کودکانِ زیر 12 سال