مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-21فرهنگي

نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده، هنرمندان استان با برند شهر جهانی ملیله کاری در نمایشگاه اکسپو دُبی شرکت می کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با هماهنگی های انجام شده، هنرمندان استان با برند شهر جهانی ملیله کاری در نمایشگاه اکسپو دُبی شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند اظهار کرد: اکسپو 2020 رویدادی جهانی است که امسال به میزبانی دُبی برگزار می شود.

وی افزود: به منظور معرفی هنر ملیله زنجان، آثار فراوانی از ملیله در این نمایشگاه توسط هنرمندان و صنعت گران شهر جهانی تهیه شده است.

همچنین اجرای زنده ملیله کاری و برگزاری رویدادهای زنده از فرهنگ و آیین سنتی و اقوام ایران، از دیگر برنامه های اجرایی در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ادامه داد: در این رویداد، ملل مختلف دستاوردهای خود را در همه زمینه ها به نمایش گذاشته و فرصتی بی نظیر برای عرضه فناوری های جهانی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از 9 تا 13 آبان ماه برگزار می شود که در بخش غرفه ایران، آثار شاخص استان زنجان به نمایش گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان

نمایشگاه اکسپو 2020 میزبان شهر جهانی ملیله زنجان