مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-21اقتصادي

در فاصله فعالیت دو دولت بازار بی ثبات شد/ کمبود کالای اساسی نداریم


سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به اینکه فاصله ایجاد شده بین اتمام فعالیت دولت قبلی و استقرار دولت جدید، موجب بر هم ریختن و عدم ثبات قیمت ها در بازار شد، - ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با اشاره به اینکه فاصله ایجاد شده بین اتمام فعالیت دولت قبلی و استقرار دولت جدید، موجب بر هم ریختن و عدم ثبات قیمت ها در بازار شد، گفت: امروز هیچ مشکلی بابت فراوانی کالا در بازار نداریم و منشاء گرانی ها به هزینه های بالای تولید بر می گردد.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا، درباره نوسانات شدید قیمتی کالاهای اساسی و موج دوباره گرانی ها در بازار، اظهار کرد: باید توجه داشت که گرانی با گران فروشی متفاوت است و گرانی ریشه های خود را دارد و گرانی فروشی نیز تخلف محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در هفته اخیر به ثبات نسبی قیمت برخی کالاهای اساسی رسیده ایم، افزود: به عنوان مثال مرغ به ثبات قیمتی رسیده و میزان شکایت گران فروشی این محصول بسیار کاهش یافته است.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان، افزود: امروز اصفهانی ها خاطر جمع هستند که طی چند هفته گذشته قیمت مرغ در این شهر در محدوده 25 هزار و 950 یا همان 26 هزار تومان است و با توجه به اینکه تمام مرغ اصفهان در سامانه رهتاب عرضه می شود، فروش مرغ با قیمت بالاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فاصله فعالیت دو دولت بازار بی ثبات شد/ کمبود کالای اساسی نداریم

در فاصله فعالیت دو دولت بازار بی ثبات شد/ کمبود کالای اساسی نداریم