مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-21سياسي

کاهش زمان صدور پروانه ساخت و ساز در تهران/ اجبار به استعفای مدیران صحت ندارد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زمان صدور پروانه های ساخت و ساز در پایتخت کاهش می یابد، گفت: اجبار به استعفای مدیران و بانوان در شهرداری صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مبحث کاهش صدور پروانه ساخت و ساز در صحن شورا مورد بحث و گفت وگو قرار می گیرد.

مطالعات مفصلی در این زمینه شده و روز گذشته هم مسئولان شهرداری و معاونت شهرسازی و برخی از اعضای شورا جلسه ای در این زمینه داشته اند تا کارها با فوریت در این زمینه پیش رود.

  وی افزود: گلوگاه های زیادی در زمینه صدور پروانه وجود دارد از جمله در دفاتر الکترونیک، سازمان نظام مهندسی و یا شهرداری و درصدد هستیم تا برنامه ای تدوین شود که اقدامات مورد نیاز برای صدور پروانه هم زمان در همه مراکز و نه پشت سر هم انجام شود تا از این طریق زمان صدور پروانه کاهش یابد.

  رییس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین شهروندان زمانی که برای صدور پروانه مراجعه می کنند، در شهرداری نمی دانند چه اقدامی باید انجام دهند و سردرگم هستند، لذا پیشنهاد ما تشکیل دفاتر خدمات راهنما است.

  وی  گفت: تشکیل این دفاتر مانع از فعالیت دلالان و واسطه گران خواهد شد و تسریع در صدور پروانه نیز شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور پروانه ساخت و ساز در تهران/ اجبار به استعفای مدیران صحت ندارد

کاهش زمان صدور پروانه ساخت و ساز در تهران/ اجبار به استعفای مدیران صحت ندارد