مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-21ورزشي

اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی


مدیر تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی برای اولین بار به مسابقات جهانی ابوظبی در آبان ماه خبر داد.

- مدیر تیم های ملی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از اعزام تیم جوجیتسو برزیلی برای اولین بار به مسابقات جهانی ابوظبی در آبان ماه خبر داد.

یاشار میردامادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی از 24 آبان در ابوظبی امارات برگزار می شود و تا 28 آبان ادامه خواهد داشت که تیم ایران برای نخستین بار مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در این مسابقات دریافت کرده است.

وی گفت: برای شناسایی نفرات برتر این رشته هفته گذشته انتخابی تیم ملی برگزار کردیم که اولین اردوی آمادگی این رشته از 17 مهر با حضور 23 نفر در بخش مردان آغاز خواهد شد، در بخش زنان نیز در صورت اعزام و با صلاحدید کادر فنی 3 نفر به اردوی آمادگی دعوت می شود که در نهایت 15 نفر مرد و 3 نفر زن در صورت تایید کادر فنی به مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی اعزام خواهند شد.

میردامادی هم چنین درباره وضعیت دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: برای اعزام ورزشکاران به این دو تورنمنت منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم تا ببینیم مسابقات طبق زمانبدی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در آبان ماه (سامبو) و آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی

اعزام تیم جوجیتسو برزیلی به مسابقات جهانی ابوظبی