مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-21فرهنگي

نود درصد مهمانان «نفس» از شهرستان بودند/ اولین سوالمان واکسن بود


مقداد مومن نژاد با اشاره به مهمانان برنامه «نفس» که از سراسر ایران در آن حضور یافتند بیان کرد اولین سوالمان این بود که واکسن زده اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می شدند.

- مقداد مومن نژاد با اشاره به مهمانان برنامه نفس که از سراسر ایران در آن حضور یافتند بیان کرد اولین سوالمان این بود که واکسن زده اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می شدند.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه نفس که این شب ها با اجرای فلورا سام روی آنتن شبکه نسیم می رود، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این برنامه توضیح داد: فلورا سام کارگردان و نویسنده است و قصه می داند و چون خودش مادر است تجربه ای دارد و مادری هم که مقابل او می نشیند احساس راحتی می کند.

وی درباره انتخاب این کارگردان برای اجرا عنوان کرد: فلورا سام در برنامه محاکات داور بود و اولین بار از این طریق ایشان را در نظر گرفتیم.

او چند ویژگی داشت که از جمله آنها همان مادری است و حتی از نوه اش هم نگهداری می کند.

وی با اشاره به ویژگی های نفس و مستندهایی که در آن با توجه به هر مهمان ساخته می شود بیان کرد: تمام سوژه ها به صورت مستند زندگی هایشان دیده می شود، ما سه تیم تولید داریم و این تیم ها وارد خانه های این افراد می شوند و حتی آشپزی آنها به شکل مستند دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نود درصد مهمانان «نفس» از شهرستان بودند/ اولین سوالمان واکسن بود

نود درصد مهمانان «نفس» از شهرستان بودند/ اولین سوالمان واکسن بود