مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-20فرهنگي

اکران آنلاین فیلم کوتاه بستری برای فرهنگ سازی/ «دغدغه» مساله اصلی


محمدعلی حسینی فیلمساز معتقد است هر مخاطب با جهان بینی خودش، با جهان یک اثر روبرو می شود، پس تنها موردی که می تواند مخاطب و فیلمساز را هم مسیر کند، - دغدغه داشتن فیلم است.

گفت: متأسفانه شرایط امروز برای ساخت فیلم از هر زمان دیگری سخت تر شده است و در کنار بحث مالی و حمایتی و بودجه ای که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، مواردی نظیر پیدا کردن لوکیشن، طراحی صحنه و دکور، شرایط آب و هوایی برای آغاز کار و … جز سختی های ساخت یک فیلم کوتاه به حساب می آید.

وی بیان کرد: اگر امروز نهاد دولتی را می شناسید که برای ساخت یک اثر کوتاه مستقل یک ریال خرج کند، به من و دوستانم نشان دهید! درباره انجمن سینمای جوانان ایران نیز ترجیح می دهم صحبتی نکنم، چراکه طرحی را در شورای پیچینگ سال گذشته از بنده تأیید کردند، تا امروز یک قرانش هم واریز نشده است.

این خلاصه ای از وضعیت اسفناک تولید فیلم کوتاه است و به گمان من، این وضعیت ماحصل بی کفایتی بخشی از مدیران است.

اگر هم این روزها موفقیتی می بینید حاصل تلاش مستقل خود دوستان است و به اعتقاد من، هیچ مدیری حق نسبت دادن این موفقیت ها را به خود ندارد.

این کارگردان، درباره اکران آنلاین فیلم های کوتاه و کمک این نوع از اکران به فیلم کوتاه گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر پلتفرم هایی که از وی او دی های معتبر نمایش و اکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین فیلم کوتاه بستری برای فرهنگ سازی/ «دغدغه» مساله اصلی

اکران آنلاین فیلم کوتاه بستری برای فرهنگ سازی/ «دغدغه» مساله اصلی