مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 23:402021-09-20بين الملل

پیشنهاداتی برای استفاده برجامی ایران از تیرگی روابط فرانسه و آمریکا


یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: امسال فضای نیویورک متأثر از تیرگی روابط میان فرانسه (اتحادیه اروپا) با آمریکا، استرالیا و بریتانیا در پی ماجرای لغو قرارداد خرید زیردریایی ها خواهد بود و ایران می تواند از این فرصت جهت طرح دیدگاه هایش در زمینه .

- یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: امسال فضای نیویورک متأثر از تیرگی روابط میان فرانسه (اتحادیه اروپا) با آمریکا، استرالیا و بریتانیا در پی ماجرای لغو قرارداد خرید زیردریایی ها خواهد بود و ایران می تواند از این فرصت جهت طرح دیدگاه هایش در زمینه عدم اشاعه و مطالباتش در موضوع برجام استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نصری در یک رشته توییت نوشت: امسال فضای نیویورک متأثر از تیرگی روابط میان فرانسه (اتحادیه اروپا) با آمریکا، استرالیا و بریتانیا در پی ماجرای لغو قرارداد خرید زیردریایی ها خواهد بود.

فرانسه این ماجرا را محدود به یک قرارداد نمی بیند بلکه مقدمه بازنگری روابط راهبردی طرفین ارزیابی می کند.

در چنین فضایی، طرح دست کم سه مقوله مرتبط با ماجرای زیردریایی ها توسط وزیر امور خارجه ایران دکتر امیرعبداللهیان که به پرونده برجام هم مربوط است، می تواند تاثیرگذار و مفید باشد: اول، مقوله عهدشکنی در مناسبات بین المللی است که - بخاطر Appeasement با ترامپ از جمله در ماجرای برجام - امروز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاداتی برای استفاده برجامی ایران از تیرگی روابط فرانسه و آمریکا

پیشنهاداتی برای استفاده برجامی ایران از تیرگی روابط فرانسه و آمریکا