مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 22:252021-09-20بين الملل

فرانسه بدنبال گفتگو با ایران در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل است


وزیر خارجه فرانسه از احتمال برگزاری نشستی با ایران درباره توافق هسته ای در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.

- به نقل از اسپوتنیک، ژان ایو لودریان ، وزیر خارجه فرانسه، برگزاری نشستی با ایران درباره توافق هسته ای در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک را محتمل عنوان کرد.

لودریان در این ارتباط گفت: حضور ایران در اجلاس بغداد نشانه مثبتی بود و ما در این هفته جلسه ای درباره توافق هسته ای ایران برگزار می کنیم.

من این هفته نیز در سازمان ملل متحد با وزیر امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد و در این دیدار که شامل تمام طرف های برجام بجز آمریکا خواهد بود، درباره بازگشت به تعهدات و با هدف ایجاد حرکت مثبت برای از سرگیری مذاکرات وین بحث خواهد شد.

به گفته وزیر خارجه فرانسه زمان علیه هرگونه توافق احتمالی با تهران عمل می کند و با گذشت زمان، مقامات ایرانی به فعالیت های هسته ای خود سرعت می دهند.

از سوی دیگر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه برای شرکت در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در رأس هیأتی وارد نیویورک شد و مورد استقبال مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه بدنبال گفتگو با ایران در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل است

فرانسه بدنبال گفتگو با ایران در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل است