مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 21:202021-09-20سياسي

جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پل دختر گفت: شور عاطفه ها در جشن های نیکوکاری در این شهرستان برای کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت بر پا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، نبی الله ناظری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پل دختر با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس وهم چنین آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: حدود 10 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در پل دختر به فراگیری علم و تربیت مشغول می شوند که بر اساس راستی آزمایی و درخواست های مکرر خانواده ها در حوزه حمایت و مددکاری،حدود سه هزار نفر از این دانش آموزان در فقر به سر می برند.

وی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها در راستای کمک به دانش آموزان با اعلام کد دستوری 06618877 بی بضاعت و وضعیت نابسامانی مالی خانواده ها انتظار می رود مردم نوع دوست این شهرستان با شرکت در جشن عاطفه ها دانش آموزان بی بضاعت را با هم کاری این نهاد یاری رسانند.

ناظری از عموم مردم، دستگاه های اجرایی و به ویژه آموزش و پرورش  ومردم خیر و نیکوکار خواست با مشارکت چشم گیر در جشن های احسان و نیکوکاری و عاطفه ها در ترویج فرهنگ نوع دوستی سهیم باشند که در واقع این امر پاسخی به دغدغه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند

جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند