مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-20بين الملل

جریمه روزانه 500 هزار یورویی علیه لهستان برای یک معدن زغال سنگ


لهستان با وجود جریمه روزانه 500 هزار یورو (586 هزار دلار) به دلیل نادیده گرفتن حکم دادگاه اتحادیه اروپا، در برابر توقف استخراج زغال سنگ در معدن لیگنیت تورو نزدیک مرز جمهوری چک ایستادگی کرد.

- لهستان با وجود جریمه روزانه 500 هزار یورو (586 هزار دلار) به دلیل نادیده گرفتن حکم دادگاه اتحادیه اروپا، در برابر توقف استخراج زغال سنگ در معدن لیگنیت تورو نزدیک مرز جمهوری چک ایستادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوان عالی اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کرد لهستان پس از این که از حکم صادره در 21 مه برای توقف فوری استخراج زغال سنگ تبعیت نکرد، باید به کمیسیون اروپایی جریمه پرداخت کند.

سخنگوی دولت لهستان در بیانیه ای اعلام کرد لهستان نمی تواند فعالیت معدن و نیروگاه نزدیک آن را متوقف کند زیرا امنیت انرژی این کشور را به خطر می اندازد.

لهستان و جمهوری چک که در ژوئن خواستار جریمه روزانه پنج میلیون یورو برای کشور همسایه خود شده بود، ماههاست برای حل اختلاف بر سر معدن تورو سرگرم گفت و گو هستند.

ریچارد برابک، وزیر محیط زیست جمهوری چک اظهار کرده که کشورش خواهان آن است لهستان تضمین دهد ادامه فعالیتها در این معدن صدمات محیط زیستی در آن سوی مرز جمهوری چک ایجاد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه روزانه 500 هزار یورویی علیه لهستان برای یک معدن زغال سنگ

جریمه روزانه 500 هزار یورویی علیه لهستان برای یک معدن زغال سنگ