مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-20اقتصادي

مردم بم و بروات تا پایان امسال از آب سد نساء بهره مند می شوند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: قرارداد خط اصلی پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات 53 کیلومتر بود که تنها 200 متر آن باقی مانده که طی مدت دو روز آینده لوله گذاری این خط نیز تکمیل خواهد شد و با تکمیل پروژه، - ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمان گفت: قرارداد خط اصلی پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات 53 کیلومتر بود که تنها 200 متر آن باقی مانده که طی مدت دو روز آینده لوله گذاری این خط نیز تکمیل خواهد شد و با تکمیل پروژه، مردم تا پایان سال جاری از این آب بهره مند خواهند شد.

علی رشیدی 29 شهریورماه در حاشیه بازدید از پروژه های اجرایی آب منطقه ای در سطح شهرستان بم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چهار پروژه فعال در سطح شهرستان بم داریم که مهم ترین آن ها پروژه آب رسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات است.

وی با اشاره به اینکه حدود دو سال قبل زمانی که این پروژه را تحویل گرفتم تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: اصل پروژه خرید لوله و اجرای آن بوده که تکمیل شده و مردم تا پایان سال جاری از این آب بهره مند خواهند شد.

رشیدی تصریح کرد: قرارداد خط اصلی پروژه انتقال آب از سد نساء به شهرهای بم و بروات 53 کیلومتر بود که تنها 200 متر آن باقی مانده و طی مدت دو روز آینده لوله گذاری این خط نیز تکمیل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بم و بروات تا پایان امسال از آب سد نساء بهره مند می شوند

مردم بم و بروات تا پایان امسال از آب سد نساء بهره مند می شوند