مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-20سياسي

بایدن در مورد برجام به آژانس اتمی پیام داد


جو بایدن رییس جمهور آمریکا در پیامی به آژانس اتمی گفت: از تمام کشورها می خواهم که پروتکل الحاقی را به عنوان استاندارد جهانی در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته ای بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری آمریکا با ارسال پیامی برای مجمع عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در وین جریان دارد، باردیگر ادعای تمایل واشنگتن برای بازگشت به توافق هسته ای ایران را تکرار کرد.

جو بایدن در پیام کتبی خود که روز دوشنبه (29 شهریور 1400) از سوی نماینده این کشور در شصت و پنجمین نشست مجمع عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی قرائت شد، گفت: از تمام کشورها می خواهم که پروتکل الحاقی را به عنوان استاندارد جهانی در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته ای بپذیرند.

در همین راستا ایالات متحده همچنان به دنبال بازگشت متقابل به توافق هسته ای ایران و خلع کامل سلاح هسته ای شبه جزیره کره است.

وی که اخیرا کشورش وارد پیمان امنیتی و پرحاشیه جدیدی با انگلیس و استرالیا شده و از منظر بسیاری کارشناسان، معاهده عدم اشاعه تسلیحات اتمی (ان پی تی) را زیر سوال برده است، از تمام کشورهای شرکت کننده در نشست خواست تا پایبندی پایدار خود را به پیمان ان پی تی در اجلاس پیش رو نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در مورد برجام به آژانس اتمی پیام داد

بایدن در مورد برجام به آژانس اتمی پیام داد