مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:452021-09-20اقتصادي

آب پشت سد زاینده رود به سرعت در حال ته نشین شدن است/ حجم آب تا آذر نصف می شود


مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان با بیان اینکه آب پشت سد زاینده رود به سرعت در حال ته نشین شدن است، گفت: از میزان حجم یک میلیارد و 450 میلیون مترمکعبی سد زاینده است اکنون 240 میلیون مترمکعب آب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، مهرداد خرسندی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گلپایگان پیرامون کمبود منابع آب در استان اصفهان، اظهار کرد: امسال تصمیم گرفتیم در شهرهای بزرگ استان به اتفاق مدیران آبفا با هدف پاسخ به سوالات رسانه ها نشست مطبوعاتی برگزار کنیم تا از این طریق مطالبات مردم را جویا شوند.

مدیر روابط عمومی آبفای استان اصفهان با بیان اینکه سال 1345 شرکت آب و فاضلاب استان تأسیس شده است، افزود: سال 69 در مجلس با تصویب قانون تبدیل آب و فاضلاب استان ها به شرکت، شهرهای استان نیز تحت پوشش شرکت آبفای استان اصفهان شدند و اکنون 38 منطقه خودگردان داریم.

وی گفت: امروز در استان اصفهان  98  شهر و 948 روستا در از خدمات شرکت آبفا بهره مند می شوند که از این تعداد 380 روستا و 57 شهر تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ هستند، اما گلپایگان و خوانسار در این ردیف قرار ندارند چون از منبع تصفیه خانه بابا شیخعلی و سامانه اول استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پشت سد زاینده رود به سرعت در حال ته نشین شدن است/ حجم آب تا آذر نصف می شود

آب پشت سد زاینده رود به سرعت در حال ته نشین شدن است/ حجم آب تا آذر نصف می شود