مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-20سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان: سپاه همچنان باانگیزه و پرتلاش پای کار است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز سپاه و سایر مجموعه های دیگر که در عرصه دفاع مقدس زحمت کشیده اند همچنان باانگیزه و پرتلاش و پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار فرمانده و کارکنان سپاه بیت المقدس با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: الحمدولله امروز سپاه و سایر مجموعه های دیگر که در عرصه دفاع مقدس زحمت کشیده اند همچنان باانگیزه و پرتلاش و پای کار هستند و باید قدر این زحمات را دانست.

وی عنوان کرد: در این ایام به شهادت می رسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: عمار یک الگویی برای تمامی دوران است و در روایتی آمده است که عمار پر از ایمان است و ایمان با خون و گوشت او آمیخته است.

وی یادآوری کرد: عمار می فرماید که من دوشادوش پیامبر بودم و در کلامی پیامبر می فرمایند؛ عمار پوست بین چشمان و بینی من است و به عمار فرموده بودند که تو اهل بهشتی و تو را گروهی طغیانگر می کشند.

حجت الاسلام پورذهبی، ثبات قدم در معنویت و جهاد، برطرف کننده شبهات، تبیین کننده مواضع و صیقل دهنده زنگارها را از ویژگی های عمار برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان: سپاه همچنان باانگیزه و پرتلاش پای کار است

نماینده ولی فقیه در کردستان: سپاه همچنان باانگیزه و پرتلاش پای کار است