مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:202021-09-20فرهنگي

استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استاد علی پور، سال ها بوده در کمال خشوع، خضوع و احترام به مردم به خلق آثار ماندگاری در عرصه موسیقی استان فعالیت دارد.

- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد ایسنا/لرستان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استاد علی پور، سال ها بوده در کمال خشوع، خضوع و احترام به مردم به خلق آثار ماندگاری در عرصه موسیقی استان فعالیت دارد.

فرید رحمتی در مراسم تجلیل از استاد فرج علیپور نوازنده و خواننده پیشکسوت لرستانی که امروز 29 شهریورماه به نیابت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این هنرمند شهیر صورت گرفت، با اشاره به جایگاه ویژه استاد علیپور در عرصه موسیقی کشور، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت از هنرمندان تراز اول کشور، نسبت به تجلیل از هنرمندان استان های مختلف کشور اقدام کرده که در این میان استاد فرج علیپور در کنار تنی چند از هنرمندان پیشکسوت و تراز اول استان، امروز مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: استاد علی پور، سال هاست در کمال خشوع، خضوع و احترام به مردم به خلق آثاری ماندگار در عرصه موسیقی لرستان پرداخته و امیدواریم در سلامت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد

استاد علیپور در کمال خشوع و خضوع در عرصه موسیقی لرستان فعالیت دارد