مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-20اجتماعي

اهدای 50 بسته لوازم التحریر و مواد بهداشتی به دانش آموزان اتباع سمنان


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان از اهدای 50 بسته لوازم التحریر و مواد بهداشتی به دانش آموزان نیازمند اتباع خارجه شهر سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم احسانی بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از اهدای 50 بسته لوازم التحریر و مواد بهداشتی به دانش آموزان نیازمند اتباع خارجه شهر سمنان در قالب طرح ارمغان مهر خبر داد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تهیه لوازم التحریر و ارائه مواد ضدعفونی به دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم استان سمنان است که هزینه آن توسط خیران، داوطلبان و مؤسسات خیریه تأمین می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به همکاری مؤسسه حامی در اجرای این طرح افزود: در این طرح 50 بسته لوازم التحریر با ارزش ریالی 100 میلیون ریال، هر بسته شامل مواد ضدعفونی یک لیتری، 50 عدد ماسک، جعبه کمک های اولیه، دو عدد دفتر، مداد، پاک کن و .

به دانش آموزان نیازمند اتباع خارجه ارائه شده است.

احسانی تصریح کرد: این طرح در راستای گسترش حس نوع دوستی و کمک به هم نوع به منظور تحقق اهداف عالی جمعیت هلال احمر و تأمین احترام انسان ها اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه این خدمات در طول سال در قالب کاروان سلامت با حضور داوطلبان و خیران استمرار خواهد داشت، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 50 بسته لوازم التحریر و مواد بهداشتی به دانش آموزان اتباع سمنان

اهدای 50 بسته لوازم التحریر و مواد بهداشتی به دانش آموزان اتباع سمنان