مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:302021-09-20فرهنگي

اسماعیلی اعتبار وزارت ارشاد را پس می گیرد؟


محمدمهدی اسماعیلی تاکید کرده، سازمان سینمایی مسئولیت صدور مجوز VODها را برعهده دارد و «برخی دیگر از دوستان، برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.

- محمدمهدی اسماعیلی تاکید کرده، سازمان سینمایی مسئولیت صدور مجوز VODها را برعهده دارد و برخی دیگر از دوستان، برخی از این مجوزها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.

با تاکید اخیر وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه سازمان سینمایی مسئولیت صدور مجوز VODها را بر عهده دارد و اینکه برخی دوستان این مجوزها را در دست دارند باید از این حال در بیاید، این پرسش را مطرح می شود که آیا طبق برخی گمانه زنی ها ممکن است ساترا از زیر مجموعه صدا و سیما خارج شود؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، اختلاف نظر میان وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما بر سر صدور مجوز آثار تولید شده در VODها پس از رونق گرفتن سامانه های درخواستی اینترنتی (VOD) در چند سال گذشته بیشتر شد و در ماه های گذشته کار به اظهارنظرهای صریح و خط و نشان کشیدن ( بیشتر از سوی مدیران ساترا ) رسید.

سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) که زیرمجموعه سازمان صدا و سیما است، در یک ماه گذشته اعضای حقیقی شوراهای پروانه تولید سریال ها و شورای انتشار محتوای نمایشی پلتفرم های اینترنتی را معرفی کرد و بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی اعتبار وزارت ارشاد را پس می گیرد؟

اسماعیلی اعتبار وزارت ارشاد را پس می گیرد؟