مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-20سياسي

افتتاح و کلنگ زنی طرحهای اقتصادی و عمرانی با مشارکت سپاه در استان


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس در استان چندین طرح اقتصادی و عمرانی با مشارکت سپاه پاسداران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ، حسن حکمتیان عصر دوشنبه در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: سپاه پاسداران بعد از جنگ تا به امروز فعالیت های زیادی را در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر زیرساخت ها شروع کرده است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت رتبه اول ایثارگری در کشور را داراست، گفت: دشمن بخشی از کشور را اشغال کرد، اما رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر رزمندگان اسلام به فرمان رهبر لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدند.

حکمتیان تصریح کرد: رزمندگان ما عملیات های پیروزمندانه ثامن ائمه، بیت المقدس و طریق القدس را خلق کردند و در تیپ 48 فتح، در دروان دفاع مقدس، سی هزار رزمنده حضور داشته که در این دوران سیزده هزار نفر جانباز و یکهزار و 885 در کهگیلویه و بویراحمد شهید شدند.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس نیز تهدیدهای دشمن تغییر کرد و ماهیت دشمن دگرگون شد و جنگ های روانی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند و رزمندگان این استان بعد از دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم مبارزه با دشمنان حماسه آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی طرحهای اقتصادی و عمرانی با مشارکت سپاه در استان

افتتاح و کلنگ زنی طرحهای اقتصادی و عمرانی با مشارکت سپاه در استان