مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-20سياسي

یادواره شهدای دانش آموز در یاسوج برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بویراحمد گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز برگزار و دانش آموزان نخبه شناسایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین انوری بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در شهرستان اجرایی می شود.

وی برگزاری یادواره شهدای حوزه، پایگاه و محله، عطر افشانی گلزار شهدا در لوداب و چیتاب، پیاده روی بسیج اصناف به سمت تپه نور الشهدای یاسوج و برگزاری نشست های بصیرتی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

انوری افزود: همچنین برپایی موکب هیأت رزمندگان از سوم تا ششم مهر ماه و پیاده روی در روز اربعین از میدان جهاد به سمت میدان امام حسین و قرائت زیارت اربعین از دیگر برنامه های این هفته است.

وی تصریح کرد: 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه بویراحمد اجرایی می شود و شاخص ترین برنامه هفته دفاع مقدس نیز برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس است.

انوری افزود: در این همایش از 500 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می شود و همچنین رژه هفته دفاع مقدس نیز ساعت 9:30 دقیقه به صورت خودرویی از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهید مطهری، میدان نیروی انتظامی و میدان هفت تیر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانش آموز در یاسوج برگزار می شود

یادواره شهدای دانش آموز در یاسوج برگزار می شود