مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-20پزشكي

بستری بیماران کرونایی با سرعت مناسب، روند کاهشی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در پیک پنجم، بالعکس پیک چهارم، شاهد شیب ملایم بیماری هستیم و تقریبا به اندازه پیک چهارم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت پیشگیری کرونا ویروس استان اظهار داشت: در کشور و استان زنجان شاهد روند نزولی بیماری هستیم.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه درحال حاضر 520 بیمار بستری در سطح استان داریم و روند کاهشی بیماری آرام است، اظهار امیدواری کرد این روند هفته بعد با سرعت بیشتری ادامه یابد.

قزلباش با اشاره به اینکه طی موج پنجم، بیش از 2 هزار و 500 نفر در سطح استان به صورت بستری موقت درمان شدند، تصریح کرد: هم اکنون، روند کاهشی در بخش بستری، کند است.

 وی با اشاره به اخذ حدود 530 هزار تست کرونا در استان ادامه داد: علیرغم مشکلاتی که در تامین هزینه و کیت تشخیص کرونا وجود دارد، استان زنجان، همچنان جزء سه استان برتر کشور است.

رییس کلان منطقه 6 آمایش کشوری اظهار داشت: در بخش سرپایی، از هفته اول شهریور روند نزولی به صورت محسوسی آغاز شد که تعداد مراجعات بیماران به مراکز سرپایی 16 ساعته، از 19 هزار در هفته اول شهریور به 14 هزار در هفته چهارم شهریور رسید، که حجم این مراجعات نشان می دهد، بستری ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بیماران کرونایی با سرعت مناسب، روند کاهشی دارد

بستری بیماران کرونایی با سرعت مناسب، روند کاهشی دارد